Tuesday, December 14, 2010

25 things about "Mohamad Afiq Dulmi" *Updated*

Assalamualaikum and Evening Readers..
Today's post are "25 things about me",



  • Saya seorang yg pentingkan kekemasan,sy blh lah dikatakan pembersih,dan sy x suka bilik sy "Berhambur@Sepah".Pendek kata sy seorang yg sgt "Organised:D

  • Salah satu impian saya adalah belajar bermain piano.My favourite pianist is "Yiruma

  • Favourite subjek in school is subjek BI and BM.That's why i like 2 use "MalayLingis". XD
.
  • Saya seorang yg pendiam kat skola.But,sgt friendly bila dha rapat ngan seseorang. XD

  • Saya cepat marah , tapi cepat sgt cool , usually , kalau marah kat sorang tu , x sampai setengah hari pun , lepas tu baik semula :)

  • Saya tidak boleh hidup tanpa air mineral , saya bawa , everywhere i go :D

  • Saya sgt minat ngan Computer Programming,dan sy telah pun mempraktikkan kemahiran tersebut,walaupun most of the time,sy slalu "menambah rosakkan lagi" ..HaHaHa!!..Masih bnyk perlu bljr seyh.. -____-

  • Saya seorang animal lover.Sy mmg suka pelihara haiwan2 comel,especially kucing.Abu Hurairah pun suka ngan kucing meyh, :D.And of the most weirdest thing yg sy telah pelihara is an OWL.HaHa,skang Owl tu dha dilepaskan ke habitatnya.

  • Saya seorang yg suka mengambil berat.In other words,"Caring" =) ( ermm , closed friends only :D )



  • Setiap skola yg sy pindah , tidak sah klu x sorang pun ckp sombong , while in fact , saya bukan sombong , sy x suka bercakap dan saya prefer berdiam :/


  • Orang yg x mengenali diri sy,akan ckp sy "BORING"..HaHaHa  :p

  • Warna pilihan are Black,Grey,White,and Lime Green. ^^

  • Sy cpt lupa,dan sy sgt tkt dengan keadaan ini.. :(

  • Sy suka "TIRU LOGHAT" org lain dgn persamaan sebanyak 90%.Yeah!..XD especially , Perak with a Q ! ;D

  • Sy "X SUKE" bila org buat "ehem-ehem",ataupun "batuk dgn sengaja" bila nk amik perhatian sy.Klu trs-trg,adalah lbh baik,especially dlm bab "tackle-menackle".. XD

  • Sy cpt GELABAH dan sy x suka bila sy perlu ulang semula apa yg  tlh dikatakan. -____-

  • Sy rasa sgt menjengkelkan bila makcik2,pakcik2, dan pedestrian2 yg x dikenali asyik TENUNG SYA.... :ppppp!!

  • Subjek yg paling ditakuti adalah Add Math..  ~_~


  • Suka CONDUCT EXPERIMENT yg pelik2..:D

  • Sy takut "TEMPAT TINGGI"...sy tkt jatuh meyh!!!..HaHaHa

Noo!!!!!!..sy x moe naik!!!

  • Kadang2 , saya boleh jadi sangat friendly , seriously , and bila itu terjadi , randomness akan berlaku :DD



Sekian ,







4 comments:

Quenn Annie said...

heheh ~ =)

azRyn said...

hahahha..an acceptable entry.. i wish to make the same entry... :D

miss tulip said...

wua..
sme hobby la..
ske editting jgk:D

Mohd Afiq said...

Annie:Hehe
Kak Azryn:Can't wait XD
Miss Tulip:Yeke..?!...good2..XD