Wednesday, December 29, 2010

! LAPAR !

Assalamualaikum and Evening Readers,

Lapar,perkataan yang selalu disebut apabila perut mengeluarkan bunyi yg menunjukkan ia kosong dan perlu di"refill" dengan segera.Lapar,yaa,saya sangat lapar skang,dan disebabkan malam nie,saya terpaksa stay alone sendiri kat rumah "LAGI"..means,saya kena pandai cari makanan...~
laparnya,please cook something 4 me, -__-
And how I wish,like in the cartoon "Fairy Godparents",apabila Timmy menginginkan makanan,dia akan wish dekat dua fairy yang "sengal2" tu,no offence Timmy XD,wish makanan yg diinginkan *poof*..keluark lah makanan yg diimpikan.Seperti saya skang,saya nak sangat makan benda nie~...errrr,
berangan2 tahap gaban,haha
makcik,please share2 coklat tu ngan saya,erk..!



AND THIS,

WAH!,coklat 6 tingkat
pftt!,coklat bertimbun2..perghh!
AND THIS,
wah!..cake coklat berabis..NAK2!

.....sy sgt lapar..sy nak sgt MAKAN COKLAT CAKE....kempunan..hahaha

AND THIS,

I'M COMING baby!!!
wah!,bnyk coklat!!

AND THIS,



NIE LAGI BGS,BLH MAKAN SLPS DAH ABIS GUNA,HAHA


coklat keyboard..






TAPI.....







TU SEMUA ANGAN2 JE..










owh....laparnya...









4 comments:

Sunny said...

waa~ adik baru je mkn coklat dlm seminggu yg lpas, mkck adik bru blk dr langkawi. dia bwk coklat byk sgt2

Mohd Afiq said...

Owh..huhu..V___V

Sunny said...

waa~ tkmau la nangis T.T

Mohd Afiq said...

haha..mn ada lah..