Saturday, February 26, 2011

The feeling when . . .

Assalamualaikum and Evening Readers,
Yes..apa maksud tajuk post kali nie...well,it all started when :
Pukul 4:30 pm tadi,saya dan beliau saya (my father) telah pergi ke stadium Tawau.Setibanya disana (ko buat karangan ke ape dowh -.- ? ) , ok straight 2 the point,saya rasa "bersalah yg x kena tmpt" hari nie kerana,saya telah menyebabkan sorang pakcik tercedera. TIDAK,i REPEAT "TIDAK" TERSENGAJA telah menyebabkan seorang pak cik berusia around 28 mcm tu tercedera di bahagian ankle nya..SORRY pakcik,saya budak x sengaja *dengan muke mintak maaf* . Mcm mn leh berlaku weyh ? well,sepertimana yg anda tahu,bola keranjang nie banyak melibatkan aksi superman,batman  a.k.a terbang2 la dowh -.-, and bila pakcik tu "terbang" ,saya dengan bersemangatnya telah bersedia di bawah utk "meng-guard" pergerakan pakcik tu..but then .. .
bila dia LANDING,dia terpijak lak kaki aku,menyebabkan kaki dia terjatuh + "TERSELIUH" . .. kesian dowh,and the weirdest thing,aku x rasa sakit un kat kaki aq..-.- , sampai kaki dea leh luka taw...oh . saya rasa bersalah sangat,pastu,teamate pakcik2 tu cakap "haha!,bahaya kaki budak nie", (perli la tu ) mcm nk je aku TERIAK KUAT2!!! "AQ X SENGAJA MAKHLUK"..bkn kat pakcik 2,tapi kat teammate dia...hishh....once again
SORRYYYY PAKCIK..saya budak X SENGAJA . . . 

*Diakhiri dengan muke mintak maaf+rasa bersalah yg susa utk ditafsirkan*
V__V


No comments: