Thursday, February 3, 2011

pengakuan,-.-

sy sedar,yg saya masih belum matang,

especially when it comes to SPM,

saya rasa mcm rilek sgt,


eventhough,saya dah buat post nak berubah,

truthfully,saya belum bersedia,

displin diri masih blum kuat,

especially when it comes to cuti-cuti macam nie,

perkara yg sememangnya akan berlaku ialah:

1. Online tu mmg 24/7

2. Tidur lewat,standard pukul 1 pagi baru tidur

3. And then,esoknya bangun pukul 1 petang,bhahai

4. Breakfast tak terjaga,Lunch itu bagaikan breakfast buat saya,bhahai

5. Bangun tu,dalam keadaan moody,muka pun mcm apa je

dan,semua nie memang berlaku,seriously,

and kalau nak blame kat internet,

internet memang innocent,

sesungguhnya,internet tidak pernah memaksa saya untuk online selama 24 jam,

and saya telah pun diwarned oleh ayah tersayang,

"Son,if ur going to keep this up,how will you study for your SPM exam"
"If you can't hold yourself,I'm going to ground you to never go online again,EXCEPT for educational purpose"

erk!,no more FB ?
mcm mn lah nk connect ngan kwn2 klu mcm nie,

seriously,sebelum nie,dah banyak fikir nak deactivate FB,

tapi then activate balik
=__=

bukankah dah buat kerja sia-sia macam tu,

and then,ada masa tu,mcm nk permanentely deactivate FB,
tu memang last option lah,HaHa,

tak pe,saya akan displinkan diri yg disayangi nie,bhahahai~

demi SPM,

online for non-educational purpose akan dikurangkan,or worse akan dih.......
ish taknak cakap lah...haha -.-

Wish me luck followers,aku harap sangat,sangat,sangat dapat score SPM nie...
dapat banggakan parents & taknak sia-sia kan parents hntr masuk dari tadika sampailah sekarang,

"cause the next path is on me"
yeah!





COME ON AFIQ !!
YOUR AFIQ DULMI !! 
YOU CAN DO IT !!
who said i can't ?
i know i can,hehe *evil laugh*



No comments: