Thursday, March 24, 2011

i'mnotakiducanfool !

Hello peeps !

What's up .... ya , hari nie...mood saya agak baik...tapi tdi lepas training bahas...sesuatu perkara yg sangat membencikan berlaku...while i was walking back from school...aku dengan semangatnya menyanyi lagu Jason Mraz , lagu2 k-pop...menghilangkan rasa keboringan di sepanjang jalan....tapi mesti ada je orang nak ganggu aku..haih~ , manusia btul...

[ masuk perenggan dua :) ]

bila aku jalan2 dengan happy gitu...tetiba lak ada kete putih nie...pastu,kete 2 pull over kat tepi...at first , ingat dea nk jawab phone ke , apa ke , ini ke , itu ke...so , x kisah la sgt..but then,tetiba lak driver dea panggil aku

"adik" (antonasi suara dea aq dah syak) ... nk p'gi mana ?
nak tumpang ?

hmmmm,dalam hati aku...haihh...memang aku tahu x baik berprasangka buruk kat orang...tapi selepas kejadian tahun lps...aku lebih berwaspada skang dgn stranger...especially,orang2 yg nk bagi tumpang kete nie,kecuali orang yg kenal...tapi , xtaw nape..bnyk sgt stranger offer aq "free-ride"...ingat senang nk perdaya aq ? > < ! ...bluewwwwwwwwkkkkkkk !!!! ambik KAU ! ...

thn lps,mcm nie cter dea....while i was walking to school...nk g debate training masa tu...ya,seperti biasa,berjalan sambil dgr lagu di pagi yg indah..eceh~ ~ ~ , then tetiba lak ada mamat 2 orang nie...
"adik2 nk g mana ? , meh abg tumpangkan ...

-__________________________________- ... time tu aq dah sampai sekola , nmpk sgt korang nk ....haihh...aq benci orang JAHAT....suka sangat kacau budak + orang yg jalan sambil dgr lagu sambil tersenyum lebar sampai telinga....err..huh~

dah la...moral..."NEVER TRUST SOMEONE WHO OFFER U A FREE-RIDE"...."NEVER !!!!! "


~ TUTUP CERITA ~

No comments: