Monday, April 25, 2011

I'm innocent -_-

Assalamualaikum & Hello there peeps !

well,today...is not so good.. datang sekola hari nie..hoping that,semua masalah settle..but,it's not..aku pun x faham kenapa cikgu tu anti aq sgt..ok,aku x masuk kelas dia..bukan sebab aku sengaja nak ponteng..sebab aku ikut program luaq sekolah..and,pengetua pun dah bagi pelepasan.. -_-

plus,aku bukanlah diantara worst student cikgu pun..dlm kelas cikgu pun,masuk dalam senarai top 5 kan..and ari tu,ujian berpusat,kan saya dapat top 3 dlm kelas cikgu..and how about last year..the only one that passes the test in ur class..arghhh... * tiada unsur menunjuk2,sila maklum -_- *

Dearest teacher,
sesungguhnya,bila lalu depan cikgu,saya tersangat la berharap yang cikgu akan berhenti menjeling tajam kat saya,and eventhough saya takut gila nak pandang muka cikgu..saya paksa..sbb saya x nak cikgu ckp saya sombong..siap dengan senyuman lagi..now it's up to you,to forget about it..cause,i'm innocent..

and tadi,ketika saya dengan bersemangatnya lalu depan bilik kaunseling,nak pergi bilik kontekstual..tetiba ada cikgu sapa nie.." kami memerlukan seseorang yang boleh membentang  ".. and i dont know what's wrong with me..trs je..zasss.." saya boleh cikgu " O_o ?..and guess what..cikgu perlukan dua orang..and luckily,i was walking with my debater friend..ada kaitan ke bahas dgn membentang nie ??..lol..lantak la..and,then cikgu suruh jumpa masa pulang..only to find out that... " cikgu x benarkan saya pergi , sbb bnyk sgt kontroversi " ...hahaha.. -_- , fine,duk kat skola je,masuk kelas setiap hari,homework berlambak,pulang petang setiap hari,yeahh.. -_- , so K,tinggal 7 bulan je lagi..SPM nie..at all cost,mesti score,insyaAllah =)

* SeKiAn *

No comments: