Tuesday, April 12, 2011

KAT 2011 ~

Assalamualaikum and hello there peeps !

lama x update kan..hampir seminggu..sesungguhnya saya teringin sangat nk update lps balik smlm..but i was just too tired..-__- .. and today was like..

" dapat no brape ? "

" mcm mn bleh kalah ? "

and i was hoping that..kan bagus kalau hari nie aku x hadir..x perlu la aq ditemu bual dengan soalan mcm tu...sakettss tau.. -___- still remember the day.. T___T ... and for the junior,i'll never blame you my dear,if we lose,that's it..end of story..k..now,after this,i'll surely don't have time to see u "children" anymore..so,please do take care...eventhough,mcm nk..ok,i admit,jaga korang mmg agak payah,eventhough korang dah besar gila.. 
-__-

anyhow...lets start the story...
perjalanan dimulakan apabila bas bertolak pada kul 8 pagi mcm tu...budak2 KAT semua excited gila nak pgi..ghaha.. -.- and masa dalam bas tu,bas express nie..kurang ajar betul..disebabkan badan dea yang panjang gila+tinggi...means bas tu fleksibel gilaa..i seriously admit..skang saya takut nk naik bas ekspress..gahaha.. -.- oh , kambing ~

then sampai tu around kul 11 malam..wah,best.. -.- sejukkks...mcm mo gila mengigil..and time tu hujan ok..malam yg sangatla..bangla -.- .. sorry ~

and the next day..bila dah siang..baru la nampak rupa sekola nie...BESAR GILA + LUAS + TINGGI + LEBAR...you name it..seriously..skola kitaorang ada surau.."MEREKA" memiliki MASJID...hehe.. -.-
still..sy CINTA skola saya ok..weird ~

then,ari tu still free,coz most of the kontinjen baru sampai..and kitaorang pun start training..and first,i don't know why..i feel something is missing..and i realize..ok,stop..no sadness please..
time training tu..agak kekok la..cuz,i feel like..aku macam orang tua nie..junior2 asyik minta 

"ajar..abang2!,mcm mn nak buat nie ? "
" boleh tanya soalan mcam nie x ? "
" bantu2 buat rebuttal !! :DDD "

ok..seriously,budak2 nie sangat bermanja..
mengambil advantage diatas kesabaran Q..
no worries...aku ajar je...

ok fast forward,malas nak cter panjang2..

ok here's the result :

First Round:
SMT Tawau vs SMT Labuan
[ we win ]

Second Round:
SMT Tawau vs SMT Keningau
[ we win ]
ok,we win here...but the fight was tough..well,not that tough actually,but the funny thing is,
3rd speaker dia..haha,ok dia awek cina..and as you can see,she likes to psycho people by her smile..
and guess what,i'm not falling for it..but kitaorang fight balik..senyum sape yg paling comel..gahaha..ok -.-

Final Round:
SMT Tawau vs SMT Likas
[ we lose :/ ]

ok,here it is..the story of it..SMT Likas,skola yg kitaorang fought thn lepas..and we win last year against them,also in the final..but this year..we lost ! -.- pedihhhs..
and aku tgk mmg banyak da upgrade team diorang..
anyhow..wish korang GOOODEST LUCK..
tiada unsur sindiran diterapkan , seriously -.-
KAT 2010 : BAHAS


ok now..below are the pics taken by my
HTC Dopod 838 with 2 MG..lol,-.-
have fun.. -.- haha...

lol..ok,nie time lawan Keningau
the team and our favourite treasure box..lol

our junior,first speaker for the opposition..sEmaNgaT GiLa ! LOL

nie lawan SMT Labuan..and idk,aq serious sgt time tu..hahaaha


the team..and our best timekeepers during training :DD
>. > ,syid what r u doing man ? -__-


time nie majlis penutupan,and aq kesian ngan Zul ,
dea nk request MMS buat mak dye..tapi fon buat problem lak -.-

@Kundasang
cuaca sejuk gler weyh...mcm Korea..hahaha -.-


:)

and this is the book yg aq beli waktu nk balik..quite interesting so far..


thank you for reading followers !
SAYANG KORANG !! lol

-.-

~ SEKIAN :D ~




4 comments:

FatimahZahra said...

wow , congrats on winning the 1st two :D
and congrats dapat masuk final :)

Mohd Afiq said...

thnks faz :D

azRyn said...

congrats adek.. im proud of you.. i know that the junior will do their best in the futire for you.. no worry afiq.. congrates and good luck for your SPM.. :)

Mohd Afiq said...

thnks kak :D