Thursday, May 26, 2011

4th Challenge + stalkers

Assalamualaikum &  Hello there people !


ok , da masuk 4th challenge , ~ 5 things u'll do on ur holiday ~ here we go :

 ~Cover semua subjek form 4 . . (insyaAllah)~
 ~Spend more time with Ms A ♥  ~
~Photography ! ~
~ Basketball ~
~ Duduk diam2 -.- ~


ok , next topic is about stalkers..ok , stalkers in blog,fb,etc is acceptable...but,in real life..such a NO ! NO !
remember this pic ?



ok , notice...well,lets say..bila korang tgh makan ke ? tgh dengar ceramah ke ? anything yang buat korang fokus kat satu benda..but then , "awat rasa laen" and then you notice ada orang pandang you sembunyi2 with their,hmm.. ? evil smile i guess ? hahaha. . . what would you feel ?
like seriously , WHAT DO U WANT FROM ME !!!!!! U LIKE ME OR SUMTHIN ? JUST TELL ME , and I WOULD SAY NO ! (ok,nie kejam la kot,haha) ok , the point here is , if you like someone , just tell him/her...cause she/he wont wait forever..
anyhow , dont stalk someone for too long , sbb that's real annoying , sbb the victim kena control semua mimik muka dya..hahaha , ( sy ckp sbb pernah jadi mangsa -.- )
oh yeah , and one more thing...

saya syg Ms A saya ♥ ♥ 
cuz with you right here , i'm a rocketeer !!

2 comments:

FatimahZahra said...

haha i know right , kena control ayu setiap masa. terseksa gila . haha

Mohd Afiq said...

lol xD