Monday, June 20, 2011

To the Rescue !!!

Assalamualaikum and Hello there people !!!

to the rescue , so hari nie kat skola saya , raptai sukan tahunan " Sinar Obor Teknik SMTT " diadakan. . . yeah , and so , me and the PBSM geng bertugas save orang yg cedera and pengsan , etc . .

It was not easy , penat .  tapi best la , time orang pengsan kat track tu , kitaorang lari mcm baywatch dlm tv . . hahaha .

But i hate it , when kitaorang dah bersemangat lari , nak selamatkan orang pengsan nie , da dekat nie , and then dia bangun and said :

" saya cuma perlu rehat , takpe , so K "


you know , jauh kami lari -_- , satu padang bola , kau blh jerit je , saya OK ! . . . kan bagus -_-
and then , skang tangan saya bau Yoko-Yoko . .

You know yoko-yoko , time kita kecik dulu , iklan dia selalu kluar kat tv . . .


yeah , we used that for cramp injury , lepas tu tepuk2 kat tmpt cramp tu , confirm , tangan bau yoko-yoko -_- .

~ Sekian update hari ini , Saya Mohd Afiq , melaporkan dari IniCeritaSaya ~


No comments: