Friday, July 22, 2011

Speck Bee

Assalamualaikum and Hello there people !

right ! bnyk kerja sdh siap , itu banyak bagus laa . . project add math sdh submit , so , tggl projek teori EE lagi . . and , alhamdulilah , saya sdh s'makin yakin dgn subjek2 yg actually bkn susah sgt , blh score , inshaAllah :))


anyway , dlm minggu nie , akhirnya , first time in my life . . i broke my own speck , sblom nie x pnah rosak pun , friend said , "pandai kau jaga speck , nmpk msh baru lagi " . . . u said it too soon , kan da pecah , =_= , jatuh dari tingkat 3 lagi . . yang pelik gila , aku masih boleh ketawa lagi bila speck tu jatuh -_- but yg hebat gila , speck aku cuma sebelah je pecah , cermin yg satu lagi , xda calar langsung pun . . jatuh dari tingkat 3 with minor injury . . . Hebat~

Mangsa T_T

and , hari nie , terpaksalah speck-off . . . susah gila . . benda2 yg jauh semua blurr abis . .and sometimes , this is why , saya buat xtaw je bila org tu senyum , or kenyit mata (haha) . . actually , i dont even know what they're doing , muka diorang pun blurr . . . so u dont *king ! say saya sombong !!!

and , saya menang spelling bee sempena Minggu Bahasa , alhamdulilah . . . hehe
also :
*semakin saya besar,semakin banyak orang jahat saya jumpa*


No comments: