Wednesday, July 27, 2011

Sleepy-Head

Assalamualaikum and Hello peeps !

sejak exam nk makin dekat nie , i dont know why , aku anggap tidur tu adalah satu perkara yg tersangat la nikmat . Eventhough , sepatutnya aku study sampai tidur 2-3 jam je , but aku lbh prefer nak tidur awal , lps tu bgn waktu2 subuh , start study la kot.

But kat situ la masalah dea , tu psl , TIDUR tu sgt la nikmat . . . biaq awal mn pun aq tidur , pukul 9 gitu , still aku rasa mcm nk tidur lagi . . . eghh !
Kot mgkin jgk aku terlalu penat dgn semua extra class nie , then malam tu la badan nie nak rehat sehabisnya.

Dlm kelas plak , aku x pnah tido , rasa ngantuk tu mmg ada , but then , klu nk tgk aq tidur ketika cikgu mengajar tu sambil air liuq meleleh . . haha , x pnah la kot . . . dun know , mmg dlm kelas aq x berani nk curi2 tidoq . . .

And pelajar2 yg tidur nie , hukuman yg sure , akan di humiliated kan la . .
mgkin kena baling dgn duster ke , ada jgk yg kena hambat dgn velocity yg tersangat la tinggi or just simply nyanyi dpn kelas . . =='

Anyhow , sleeping too much is also not good . . .==''
k , blog updated , masa utk tidur . . . take care ppl . . .


~saya taip laju2 la weyh , ignore the grammar and all, :D~
~Mum and sis asyik nonton korean drama , da sampai limit dimn saya benci bila dgr bahasa korea , eghh -.- ~

No comments: